fredag 27 november 2009

50 om mig


50 frågor om mig

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
Grunko och nått ryskt barnprogram!

2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
Satt i en soffa på Xzakt och bläddrade i nå tidningar

3. Vad gjorde du för 30 min sen?
Såg nån film, tror jag!

4. Vad hände dig 1993?
Jag var i Leksand sommarland och hemma hos tomten, oxå i Dalarna (tror jag då)

5. Vad händer nästa helg?
Den som det visste!

6. Tre ord varför du sist spydde?
Jag var sjuk..

7. Vilken färg är din hårborste?
2 svarta och en träfärgad!

8. Vad köpte du sist?
Bussbiljett om det räknas? Annars en MER päron

9. Vad fick du senast i present?
Pengar?

10. Vilken färg är din dörr?
Träfärgad

11. Var förvarar du dina pengar?
På kortet, i börsen eller liggande och skräpande längst ner i fickan!

12. Hur var vädret igår?
Rent åt helvete!

13. Vars kramades du sist?
Kramade pappa om det räknas, annars hemma hos Grunko?

14. Vad ser du fram emot?
Att Chrissan kommer och att se New Moon (då jag får pengar)

15. Vad är 15?
Ett nummer!

16. Vilken skostorlek har du?
38-39

17. Vill du klippa dig?
OJAAAA!! 

18. Är du över 25?
Nä!

19. Pratar du mycket?
FÖR mycket enligt en viss person nämner inga namn (Grunko)

20. Kollar du på O.C.?
Sett någon gång, men följer det inte..

21. Har ditt namn ett "x" i det?
Inte hittat nått än!

22. Känner du någon som heter Steve?
Faktiskt inte!

23. Hittar du på egna ord?
Typ konstant!

25. Är du en typiskt svartsjuk person?
Kanske lite, beroende på tillfälle!

26. Vad har du för mobil?
Sony Ericsson W302

27. Vem ringde dig sist?
Mamma (Eller egentligen Jenny, men då svarade jag inte)

28. Biter du på naglarna?
Ibland!

29. Har du lockigt hår?
Lite då det är blött!

30. Vilken konsert ska du på härnäst?
Den som det visste!

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
Har ingen som helst aning!

32. Hur många gånger har du svurit idag?
Hade jag haft svordomskassa så hade jag varit fattig!

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
Växlar!

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
Jajjemen!

35. Ska du jobba imorgon?
Nej, arbetslös!

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
Grunko! (Och inte som pojkvän utan som kompis på nått udda vänster)

37. Vad borde du göra nu?
Soooova!!

38. Har du något smeknamn?
Jenna, Jenis, JenisPenis.... o.s.v. 

39. Sover du mycket?

Kan jag inte påstå

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
Notting Hill! Om det räknas om man sover under tiden?

41. Vad ska du göra på lördag?
Sova, städa mera, se tv.. o.s.v.

42. När var du ute sist?
tidigare idag!

43. Har du gråtit idag?
Nä turligt nog!

44. Är du en glad person?
Alltid då jag inte är på dåligt humör/sur/ledsen/arg i övrigt 

45. Har du roligt nu?
Då hade jag inte gjort listan!

46. Vad äter du helst?
Onyttiga saker!

47. Vem var du med sist?
Min familj, om man räknar kompisar så Grunko

48. Vad heter din mamma?
Susann!

49. Vad är hela ditt namn?
Rose Jennifer (Jenna) Saga Skytte Bjursell

50. Tycker du om någon just nu?
Beror väl på hur man menar det! 

1 kommentar:

Christina sa...

Jag orkar inte läsa genom heela din lista, men en sak vet jag; du behöver inga pengar till bion iaf ;)