lördag 28 november 2009

He tastes like you, only sweeter!

Idag blev det att stiga upp tidigt, redan innan 6 faktiskt! Sen tog jag bussen 10 över 7 till stan där jag blev upplockad av Stoltz, skulle på arbetsintervju på Xzakt och han jobbar så det passade ju bra då fick jag se vars det var så jag inte lyckades virra bort mig vilket jag ju faktiskt brukar vara riktigt duktig på! Visste inte om intervjun skulle vara halv 9 eller halv 10, brukar ha en förmåga att skriva fel stundsvis, Visade sig vara halv 10 men eftersom dom inte hade nått just då så fick jag ha den tidigare! 

Så ställde han jag pratade med massor av frågor vilket iofs är ganska självklart, minns knappt ens en fjärdedel av dom! Var klar där just innan 9 och eftersom Grunko inte bor allt för långt därifrån så var jag snäll och ringde och väckte han, jag låg garanterat väldigt lågt ner på hans "Gillar" lista då! Fick iallafall komma in, han gick och låste upp dörren då jag var en bit därifrån och gick och la sig igen! Latmask! Inte för jag ska säga nått med tanke på att jag satt mig framför tvn och somnade sittande i fotöljen i en skum vinkel med jackan som täcke! 

Sen såg vi tv, knaprade i oss lite mackor, såg nått ryskt barnprogram och var allmänt som vi är! 

Var där till 2 då pappa kom och hämtade mig, sen så har det inte hänt så mycket, har ätit smörgåstårta i sinne, blev så mätt så jag somnade direkt min kropp råkade komma i närkontakt med med sängen! 

3 kommentarer:

Shut Up and Train! sa...

Jag borde starta en svarttaxirörelse, jag skjutsar fan alla överallt xD

Christina sa...

Hoppas du får jobbet ^^

Christina sa...

Men FFS, msn gör så min dator kraschar, gå in på skype oftare >.<