tisdag 24 november 2009

Fullmoon is on the sky

Sitter hemma hos Grunko (som i övrigt somnat) är grymt mysigt inne på hans rum just nu, massa tända ljus!

I övrigt så började dagen med att jag försov mig massor, vaknade ca 35 minuter innan jag skulle vara i stan, turligt nog hade ju pappa lovat att köra så inga problem med bussen, men på den tiden skulle jag hinna duscha och göra mig i ordning, och tro det eller ej, men då det gäller dusch så är jag inte feminin = Stå och duscha i 5000 år! Duschen va dessutom kall! Hann iallafall i tid till kompetenstorget, som tur är!

Där fick vi prata om vad vi förväntade oss av dom o.s.v. och göra en uppgift samt träffa våran andra ledare, var rätt lugnt!

Var klara ca 11, så gick jag in mot stan, ringde Grunko som tydligen skulle komma till stan snart, det han inte nämnde var att han skulle träna och sen fara på möte, men några timmar är ju helt klart snart! Såna stunder behöver jag äckligt mycket pengar och massa mycket större stad, Skellefteå går man igenom på mindre än en timme!

Sen har vi varit hemma hos han, tjollrat lite allmänt som vi brukar göra, sett South Park, 2½ men och Nitro Circus och ätit fiskpinnar och potatismos!

Inga kommentarer: