torsdag 27 augusti 2009

I won't let the sun go down


Som de flesta andra torsdagarna så har jag varit med ridhuset med Maria, idag red hon Dodde så jag slapp köra tyngdlyft med liten lillasyster! Att det är min syster märks tydligt, inte var hon då ledsen över att Dodde var pigg och helst hade fått gå i sin egen takt, vilket menas väldigt mycket fortare än dom andra hästarna!

Sen så var jag ju såklart och pussade på Kansas och fyllde upp minneskortet i mobilen med bilder på han i alla möjliga vinklar, vet att bilderna är dåliga å att jag ser förjävlig ut men vafan, studera hästen, det är han som är söt!

For sen hem och åt, sen blev det tillbaks på stallet och umgås med Malin och såg då hon red!

Sen då jag kom hem hittade jag en påse med Zoo godis på köksbordet som var till mig! LYCKA!
Posted by Picasa

Inga kommentarer: