onsdag 26 augusti 2009

You’re the moon and stars above

Dålig uppdatering på senaste tiden, kan dock bero på att jag varit hemma hos Grunko, hans lägenhet var riktigt fin, större än jag trodde den skulle vara!  

For dit torsdagskväll efter att ha varit med Maria på KDRF, hon fick rida Rusty som ja, går över ponnymåttet, vet ej exakt mankhöjd men över 160 iallafall och då jag såg att hon skulle rida han så trodde jag att hon skulle bli rädd för storleken och behöva övertalas massor om hur snäll han var men lilltjejen har tuffat till sig massor och tyckte tydligen att det var kul att rida häst och inte ponny och det gick fint!

I slutändan kommer det vara jag i familjen som rider ponny och Maria som rider storhäst!

Hos grunko har vi inte gjort så mycket vilket bevisas på att jag har en ny header!Emelie kom förbi och mitt i natten blir vi alla väckta av Staffan som skickar sms till oss alla, och dyker sen upp sådär halv 5 på morgon, slutar med att alla somnar på udda ställen som fotöljer, soffor och golv. 

Så hann vi förbi SRK igår, var ändå kul att se hästarna man ridit där, fasen vilka små hästar jag red på den tiden! Putte var ju mini, och Troja, Amigo och Stella var lika fina fortfarande!

Btw, jag kom på pappa med att lyssna på Lady GaGa - Just Dance för en stund sen!

Och det är skönt att vara hemma ändå, ska snart ta och gå till mamma, efter att ha duschat å sådär!

2 kommentarer:

Christina sa...

Ohh gillar den nya headern och layouten :)

Får se om jag kommertillbaka till Skellefteå snart >.< är så sjukt drygt att inte känna någon här ;( Annars, kom hiit och shoppa med mig :D

Saknar dig dear ;)

Shut Up and Train! sa...

Men Gud förbannat, rosa överallt !!