torsdag 20 augusti 2009

It was the same damn thing, Same ass excuses, Boy you're useless

Vet inte om jag ska kalla starten på veckan bra eller dålig, först fick jag tillbaks 1400 på skatten, jävligt välkommet! Sen några timmar senare dör telefonen som jag fått låna av mamma tills jag skulle ha råd att köpa en ny, sen några timmar senare mitt i natten så ändrades något med internet som gjorde att internet försvann, var en smula jätte isolerad!

For iallafall igår och köpte en ny mobil, blev det jag hade råd med, en Sony Ericsson W302, för priset så tycker jag det är en ganska hyfsad telefon!

Idag har jag varit hos tandläkaren och så har dom plågat mina tänder! Borde faktiskt vara väldigt olagligt att göra så mot mig! 

Aja nu börjar det vara dags för lite sömn, är ändå trött! Jag som aldrig brukar vara det egentligen!

2 kommentarer:

Christina sa...

Vilken tur att du precis fick igen på skatten ;)

JeayL sa...

Jo det var tur, men hade ju som behövt alla pengar jag kunde få!

Fast jag har ju iallafall 400 att leva på ett tag iallafall!