lördag 29 augusti 2009

The heart is pumping for my life, the mind is happy and I, I will love you till the day I die..

Tänk, Curly Sue - Takida på radion, jag och Chrissan sittande i en stor bil, Jörgen kör, vi skrålar högt och väldigt falskt, höjningen kommer och vi sjunger ännu högre och ännu falskare!

Chrissan jag saknar dig och vi kan verkligen konsten att förstöra låtar på några få sekunder! Spotify är elaka som har den låten i en lista, som jag spelat i några timmar bara för att jag varit lat och inte orkat byta, och nu saknar jag dig massor med jätte mycket! 

Dagen har spenderats med att sitta på tok för mycket vid datorn, någon som är förvånad? Hittade i all uttråkning så hittade jag troligtvis stuteriet där Kansas föddes och bild på hans mamma Top Idé och är ett Varmblod

Har även hunnit vara på relaxavdelningen på pappas jobb och bastat! Skönt men lite tråkigt att basta själv!


1 kommentar:

Shut Up and Train! sa...

Strypa katt kallas det >_<