måndag 31 augusti 2009

If you die I wanna die with you

Blir troligast ett mycket kort inlägg nu! 

Dagen har spenderats med att först slita sig ur sängen innan 10 och fara och kolla på Sto och unghästpremiering, kul att se alla små föl och unghästar! Hände lite grejer, va t.ex. ett sto som gick omkull i manegen, det sa bara plask så låg hon på sidan, och ett Nordissto som skulle göra bruksprov for iväg och slog, behöver jag nämna att det inte blev godkänt?

Så då jag stod på läktaren så kommer någon helt random, har aldrig någonsin sett människan och bad mig fota deras föl om det vann pris för bästa gångarter vilket det gjorde, eftersom jag inte hade nått bättre för mig så lånade jag personens kamera och fotade, blev kanske inte så bra bilder, läktare + ridhus + zoom + vanlig digitalkamera = mörka bilder! Fölet blev även utnämnd till dagens bästa Halvblod, inte illa!

Var hemma runt 14 och sen dess har jag inte gjort så mycket, legat och sovit, var tydligen väldigt jobbigt att vakna med hjälp av väckarklocka! Blir att sova inatt och sen funderar jag på att försöka vända tillbaks dygnet, tyvärr är väl problemet att jag inte har något egentlig anledning att vakna och då blir det ju ännu svårare att vakna! Låter typ deprimerande! 

Aja nu ska jag se Grandmas Boy, Psyko som tipsade om den så om jag tycker den är dålig så får jag morra på han! 

Inga kommentarer: