lördag 11 juli 2009

You're beautiful, every little piece, love

Visst är det jobbigt då man vaknar helt svettig? Nog för det är trevligt med fint väder och jag hör den där typen som verkligen inte kan sova då jag är för kall och är väldigt köldkänslig så jag är hellre för varm då jag sover än för kall.

Ska snart gå och duscha medans pappa är och ser på fotboll i Boviken, han undrade om jag ville med men, det där med fotboll är inte riktigt min grej! Men senare idag så ska vi fara och kolla på Greyhoundracing om vädret håller i sig! Kan bli roligt att se speciellt eftersom jag och pappa sa att vi skulle fara och se det någon gång redan förra sommaren!
Kanske slutar man tycka att Doris är snabb efter att sett Vinthundar springa!




Igår var jag i övrigt på stan en stund, var helt udda luft för egentligen var det inte varmt men luften var så fuktig att man blev svettig bara av att vicka på tårna i princip!

Träffade på en Chihuahua inne på en djuraffär, den var så sjukt liten så jag kan svära på att min sko var större! Okey, våra kattungar var större än den! Medans den stod och luktade på min sko så var jag orolig att på något udda vänster lyckas snubbla till och sparka ihjäl hunden, för den var inte större än att man hade kunnat trampa på den! Men den var då Black and Tan så hade inte ägaren haft full koll så hade den fått åka HIM-handväska!

Så lovar jag att en mås försökte döda mig! Den kom typ rätt mot mig å jag kröp ihop lite observera att jag fortfarande stod raklång, bara böjde ner huvudet lite och faktiskt inte skrek och slängde mig på marken! Klara framsteg!

So we've been outnumbered, raided and now cornered
It's hard to fight when the fight ain't fair
We're getting stronger now from things they never found
They might be bigger but we're faster and never scared

1 kommentar:

Shut Up and Train! sa...

Måsar är otrevliga djur ! När duvor tex går fram för att äta brödsmulor så är dom försiktiga, nästan blyga.

Måsar däremot, de beter sig som värsta grisar, flyger som tokar och skränar och i princip sätter maten i halsen !

Jag hatar måsar...