onsdag 8 juli 2009

If I should stay I would only be in your way


Jag fick ett såntdär välbekant redigeringssug och photoshop är inte installerat på min dator så det fick bli genom picasa istället! Tyvärr så kan man ju inte göra så mkt med det men det är bara att trycka på en grej för att få upp det på bloggen vilket är awesome!

Idag eller egentligen blir det ju igår så var jag hemma hos Chrissan, vi åt middag det blev Tacos fyllde min med ovanligt mkt fyllning och blev typ mätt på en! Liten mage kanske? Sen for vi och hyrde två filmer, Dumpad och nån annan random, hann bara se Dumpad innan jag var tvungen att skynda mig till bussen, VARFÖR VARFÖR VARFÖR lär jag mig ALDRIG att börja gå i tid, för att göra det ännu värre så har jag världens skavsår som ligger just där skon tar i hälsenan, smärta! Såg alldeles lagomt fint ut då jag kom hem!

Doris är tillbaks hos mamma, lite tomt är det ju utan en snarkande Eng Springer Spaniel som tar upp större delen av sängen men hon är ju så söt och har faktiskt blivit riktigt duktig, hon kan ju faktiskt gå brevid en utan att springa iväg utan koppel, går hon för långt ifrån en så säger man bara åt henne att gå fot och visar vars hon ska hålla sig så går hon jätte duktigt!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Shut Up and Train! sa...

Jag använder "FastStone Image Viewer". Man kan inte göra speciellt mycket med det programet hellet, men jag tycker ändå att man få till bilderna så att de blir riktigt snygga :)