söndag 12 juli 2009

Ignorance is your new best friend

Idag/inatt har jag sovit mig igenom ca 12 Gossip Girl avsnitt, dom är ungefär 41 minuter styck så det är bara att räkna hur länge jag sov, sjukt länge! Eftersom jag var i strömsholm, okey troligast befann jag mig i Kolbäck och åt pizza eller försökte hitta en butik så vi kunde få oss nå godis till tågresan hem, då sista avsnittet visades på tv och då det var reprisen dagen efter var jag ju iofs hemma men troligast sovande så tog jag och letade upp avsnittet och såg det inatt istället, och ja, det var helt klart värt att se!

Det är en hemsk upplevelse att se Gossip Girl och vissa andra serier/filmer för jag kan leva mig in i det, och säga PRECIS vad jag tycker om dom olika karaktärernas handlingar, första gången jag såg The Holiday så blev jag mobbad av pappa för jag skrek "YES" då en tjej slog till en kille, Som sagt. Sista Gossip Girl avsnittet var irritation, lite aaaw, lite mer irritation, ännu mer irritation, å sen aaaaaaaaaaaaaw *hyperventilering*

Sen har jag inte gjort så mkt, ooops väldigt lite för jag kom just på att jag inte ätit någon middag än! Började se serien HeartLand är byggt på bokserien med samma namn, var ju vissa saker som var på annat sätt än jag fick för mig då jag läste några av böckerna men annars är den helt klart godkänd, iallafall just nu då jag har min kroniska hästabstinens!

Blev lite smått less på datorn och dreamboxen har typ dött så det gick inte att se något på tv så jag tog och gick en promenad i nästan 2 timmar, var ute i skogen och gick förutom fåglar och mygg så trivs jag med att gå i skogen för då glömmer jag bort hur långt jag går och får dessutom tid att gå och filosofera för mig själv!

Nu ska jag gå och ta mig nå middag och sen se fler heartland avsnitt!

1 kommentar:

Shut Up and Train! sa...

Jag brukar också filosofera när jag är ute å går i skogen ^^