torsdag 16 juli 2009

A loser can win whenever they want to, all they gotta do is bring you down






Har hittat hem igen! For på tisdag kväll till Jenny och umgicks med henne i några timmar, sen åkte jag till Byske, kidnappade Grunko och for till Sophia där blev Grunkos hår på något mystiskt sätt svart och jag är HELT oskyldig, eller hur det nu var!

Sen for Grunko och jobbade just innan 2 så satt jag och Sophia och allmänt tjollrade, sen kom Grunko förbi där mellan 5-6 på morgon och jag och Sophia var fortfarande vaken, så färgade jag håret på Sophia, sen for jag och Sophia till havet och sprang runt och vadade, efter en stund kändes ju faktiskt vattnet riktigt varmt! Så hoppade vi på någon uppblåst hoppkudde, inget käft om att jag är för gammal för sånt!

Sen runt 12 så somnade jag och Sophia i varsin ände av sängen, sov korta stunder, sen tjollrade vi på, typ kollade udda hästvideor, vet ni hur kul hästolyckor ser ut då man är övertrött?

For iallafall till Grunko nångång vid 12 på natten och så for han och jobbade två och då sov jag tills han slutat jobba, var vaken en stund och somnade sen om efter några timmar, sen for vi och firade hans farmor och fikade gott! MUMS!

Har även hunnit umgås med mamma, Bosse, Maria och självklart världens finaste Doris!

Dagens citat
Grunko: Man kan typ tappa en nål på andra sidan skolan och det märker du direkt och ska kolla, men du kan inte koncentrera dig på det du ska koncentrera dig på!
Jag: Oh my god, jag är som en Springer Spaniel!

3 kommentarer:

Shut Up and Train! sa...

Jäkla Spaniel, jävligt fula djur det där

Anonym sa...

Sorry for my bad english. I would like to get updated with you new posts as I love to read your blog. Add me to your mailing list if you have any.

Anonym sa...

Thanks , I have recentlу been looking foг іnfo aρproхimately this topic for a
long time аnd yours is the gгeatest
I have disсoνered till now. Howevеr, what about the conclusion?
Aге уou sure in гegards to thе ѕourсe?


Feеl frее to ѵisit my webpage - dallas tx seo