torsdag 25 juni 2009

I leave this town for a better one..

Kanske, kanske inte..

Dagen började med att någon (läs Pappa) spelade HÖG musik men jag lyckades på nått udda vänster somna om ändå och sov till 10 i 1, helt jävla sick! Blir att vakna tidigare imorn då jag ska vara på AF mellan 13-15 sen ska jag chilla på stan en stund.

Micke kom förbi och var social sen drog han till mamma och så gick jag och duschade innan jag drog till stan, inte för det gjorde så stor skillnad för lik förbannad så svettades man ju som en tok efter bara en liten stund på stan! Men jag klagar egentligen inte, optimala tempen enligt mig är ju 22-30 grader!

Blev upphämtad i stan av Fredde så åkte vi hem till han, sen for vi och handlade, där träffade jag på Didde, alltid lika trevligt den pojken är överallt! Sen for jag å Fredde å lagade mat, Pasta Carbonara, fast vi glömde ägg och svartpeppar, och jag tror inte jag hjälpte till så mkt, jag fick bara igång fläkten och stod och var socialt stöd, alla vet att inte jag och matlagning går ihop
Sen såg vi nån skum film, va faktiskt rätt intressant..

Inga kommentarer: