måndag 22 juni 2009

Out in the real world you are waiting to take my hand

Idag har jag inte gjort så mkt, lyckades somna runt 11 imorse/idag och sov kanske 2-3 timmar alldeles för lite jag vet och det känns kroppen vill inte vara med, speciellt inte magen!

Nu funderar jag på att lägga mig och somna till en film, vilket vet jag inte än, men troligast någon romantisk komedi, som vanligt, är sjukt sugen på att se The Tracey Fragments igen, men då kommer jag inte kunna somna!

Imorgon ska jag tydligen på arbetsförmedlingen och skriva in mig där, förhoppningsvis håller rösten lite iallafall, Chrissan skulle tydligen med som personligt stöd!

Sen ska jag troligast hem till mamma och äta middag där och självklart mysa med Doris!

Think about days when happiness came
Through your eyes and into mine
Those were the best days of my life
Think about days when there was no time
And we would leave our house of lies
Those were the best days of my life
Now the days are cold and the nights are long
And I pray that you'll be coming home
Can I convince you of this lie

Inga kommentarer: