lördag 27 juni 2009

Never take it seriously, you never get hurt. Never get hurt, you can always have fun

Glömde nämna i förra blogginlägget att Michael Jackson är död, fast det är det väl ingen som missat, och inte helt oväntat att han skulle dö tidigt..

Just nu ligger jag i min säng och blir ner slimad av en Doris som är pussglad och tar otroligt mkt plats i sängen, men hon är så söt så det gööör inget! Hon var i övrigt jätte duktig då vi var på väg till pappa, hon gick fot duktigt och drog bara en liten bit!

Dagen har spenderats på AF, och sen på stan med Jenny, vi träffade även på Maria innan jag blev upphämtad av mamma och Bosse sen har jag ätit grillat, var jätte gott som vanligt!

1 kommentar:

Shut Up and Train! sa...

Jag var helt säker på att han skulle leva längre. Allt som gick sönder skulle han ju ändå bara ersätta med plastkopior XD