torsdag 14 maj 2009

Until you're resting here with me

VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR!!
Tabbade mig totalt då jag läste busstidstabellen igår kväll, man ska inte vara trött och göra det uppenbarligen! Iallafall så fick jag för mig att det är nästan en hel timme mellan 25 över 9 och halv 10, det låter ju så, men skriver man det 9.25 och 9:30 så inser man ju att det faktiskt bara är 5 minuter så jag blev kvar i Byske och låg å typ sov och var allmänt lat hela dagen!

Sen åkte jag med en buss 17:40 från Byske - Kåge, funderade om jag skulle vänta en halvtimme på bussen hem till Ersmark eller om jag skulle ta och gå, hade nog lik förbannat varit hemma samma tid ändå, men kom på att jag va skyldig pappa pengar för att han betalade Twilight räkningen åt mig, så då jag tog ut pengarna så trodde jag att kortet skulle vara tomt, men nej, då hade jag över 600 spänn på det! Lycka! Fast nu är det mindre efter köp av hästtidning, Fanta Exotic och Valio Laktosfri Mjölk sen så behövde jag bara vänta typ 15 min på bussen..

Men då man började köra på Ersmarksvägen så slog det mig hur mycket grönare det blev för varje stund, åkte ju igenom där igår morse och tänkte inte så mycket på om det var grönt eller inte, och nu då jag åkte igenom så riktigt lyste det grönt! Snacka vårkänslorna! Lycka på hög nivå!

1 kommentar:

Christina sa...

Så himla härligt med vår :)