lördag 16 maj 2009

I'll be there when your heart stops beating

Idag har jag varit lat, Min äldre manligare kopia allmänt kallad storebror Micke var här och fixade igång trådlösa internet, skönt att kunna sitta vars man vill men jag kommer nog ändå mestadels befinna mig i mitt rum inkopplad till ström och högtalare!

Har sen varit hos mamma å umgåtts med dom och lekt med Doris, vi har hoppat ^^ Senare på kvällen så hoppade jag lite själv oxå, hade någon studsgrejsig/kavalettiaktig grej, som högst var det väl just över knäna å så sprang jag över det, det var säkert nyttigt på nått sätt, borde faktiskt börja träna, kanske dags att dra igång med det nu när det faktiskt är ljust å varmt på kvällarna? Imorgon är det eventuellt inplanerat en lååååång promenad med Doris!


Och kom ihåg att hålla en tumme på att Mine That Bird vinner Preakness Stakes imorn/idag beroende på hur man ser det, men iallafall 16 Maj 2009, sen får han gärna vinna Belmont Stakes om han är med där, fast det är inte fören 6 Juni (I övrigt min födelsedag och Sveriges Nationaldag!) Han har ju som redan vunnit Kentucky Derby och vinner han alla 3 så är han en av få Triple Crown vinnare..

Inga kommentarer: