torsdag 14 maj 2009

Godmorgon

Har snott Grunkos dator medans han ligger och sover! Vilken liten latmask! Glömde blogga igår, fast iofs så hände det inte mkt intressant mer än att det var massa älgar på en lägda så alla i bussen skrek "kolla älgarna" så kollade alla dit och under tiden galopperade älgarna i väg och hoppade över ett staket, dom hoppar ju nästan bra! Vad sägs om att skaffa en hoppälg istället för en hopphäst?

Igår så gjorde jag inte så mycket, åkte med halv 3 bussen från BTK eftersom jag bara hade en redovisning och sen prov och mentors så vi slutade grymt tidigt så vi hade tid att ta oss in till btk och åka med halv 3:an eftersom den inte går förbi skolan! Fick i övrigt skjuts av skolans allt i allo typ..

Träffade sen Sophia på stan och vi satt inne på Bokia och pratade om allt och alla, jag gillar stolarna som finns inne på bokia dom är som så grymt sköna! Iallafall så hade hon köpt ett träd till sin blivande katt som hon ska få från oss så jag beslutade att hjälpa henne att frakta hem trädet och sen fara till Grunko, trädet var ju faktiskt ganska stort!

Hemma hos Grunko spårade det rent allmänt, han skojade och sa att han dumpade mig, vilket ju faktiskt inte funkar så bra eftersom vi inte ens är tsm!

Inga kommentarer: