tisdag 5 maj 2009

Once a whore you're nothing more I'm sorry that will never change

Som de flesta som känner mig borde veta att rubriken kommer från Misery Business - Paramore, tokroande låt!

Sitter på skolan och är trött som ett psyk! Har debatt i eftermiddag, jag gillar inte det här jag vill bara hem och sova å just nu sitter jag å lyssnar på E-rotic det är iallafall förjävligt bra att ha igång då man är trött för det går fan inte att somna till!

Det är Gristrynsgröt som Gurkan sa till lunch, undra om man ska ta sig en lacraskapsel grej, kanske bäst å göra det, sen ska det vara massa balderelever å äta samtidigt som oss, hur fasen ska alla rymmas?

2 kommentarer:

Christina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Christina sa...

Helt ärligt jag kan ju in te stava ordentligt, så jag tog bort förra kommentaren ;)

Stackars jenna, men du verkade då inte ha alltför ont i magen efter lunch