måndag 4 maj 2009

I think we're running out of alcohol, Tonight I hate this fucking town..

morgonkåthet är inge fel, det är ju faktiskt ett bra sätt å väcka den som sover bredvid för av någon anledning verkar dom gladare över det än att man typ hoppar på dom å säger vakna

Har typ knappt bloggat dom senaste dagarna, beror på en sak, jag har knappt gjort nått! Har varit hos mamma och ätit och lekt massor med Doris hon hade vassa klor så jag blev i princip helt uppriven, har även snörvlat som en tok för jag kan inte låta bli kattungarna, men dom är ju bara för söta! Sen har jag lärt Grodan dumheter iallafall att grilla mashmallows i ljus!

Idag har jag inte gjort så mkt mer än varit hemma och varit på stan med Chrissan och Malin, middagen idag bestod av en macka från Subway, en kaka och Sprite, MUMS!

1 kommentar:

Shut Up and Train! sa...

Jag kan inte vara morgonkåt XD eller okej, jag kan, men jag kan inte göra något åt det, för det dröjer inte länge innan hungern tar över å stör min koncentration (A)