torsdag 2 april 2009

I don't shine if you don't shine

Jag var hurtig och gick från stan till malin imorse, vi skulle åka med halv 10 bussen och det är typ över 45 min innan jag är i stan och den går, och nej det går ingen mer passande buss, så jag tog och gick hela långa vägen till malin (okey, jag pausade och tömde fickorna på småpengar och bort dom till välgörande ändamål (läs ica) köpte en Marabou Mintkrokant såklart lika supergott som vanligt!

Sen gick jag hela den "långa" mycket isiga vägen till Malin och så såg vi på tv och pratade lite random tills vi skulle gå till bussen, sen åkte vi ju med den, och ja, det blev mkt snuskprat och sånt! Vi spårade totalt!

Sen efter en äcklig lunch så var det engelska, först hade vi nå skittråkigt säkert användbart grejs och sen fick vi köra nå "spel" första gick ut på att plocka upp ett kort och sen berätta en historia på vad som stod på korten jag fick bl.a. "How you get to know Jonas Gardell" "How I get pocketmoney" och nej, vi var ironiska och överdrev en massa!

Sen så träffade vi på Wille som av okänd anledning var på skolan och ville köra hem jag och Malin, men vi ville ju inte precis lämna Chrissan för det är ju som väldigt taskigt och jag ville ju ha med henne! Sen stänkte han ner oss, MORR!!

Iallafall dagen har varit helt okey, dock väldigt slö och snart ska jag sova, har ju helg nu, ska försöka peppa hästskötarexamen i helgen!

Inga kommentarer: