onsdag 1 april 2009

Hollywood Make Out Mints

Idag har vi haft skriftliga nationella, skrev en krönika om filmen Eternal Sunshine Of The Spotless Mind, var klar efter någon timme bara, och då var vi tvungen å sitta från 9-11 och sen 12-13, drygt, renskrev iallafall å då blev det hux flux längre, weird, aja la in vissa saker som jag inte tänkt på tidigare, t.ex. ändrade meningsuppbyggnaden å sådär! Iallafall så i slutet var det väl 6 sidor! Skrivkramp!

Sen var jag, Chrissan och Malin på stan, Chrissan shoppade loss som en tok men jag köpte bara en jätte söt burk med mintsaker, ni vet sånadär man ska ha i munnen för att få godare andedräkt, iallafall dom heter Hollywood Make out mints och dom är ju så underbart söta! Små och rosa hjärtan!

For sen hem till mamma och busade med Doris och myste med kattungarna och såg på tv och åt middag, sen for jag till pappa och nu har jag mestadels bara suttit och varit allmänt slö, ska snart sova, har sovmorgon imorn!

1 kommentar:

Christina sa...

jag äter dom där tabletterna som det vore godis xD