tisdag 31 mars 2009

I'll survive!

Glömde skriva igår, var alldeles för trött och hade heller inte tid, skulle förbereda talet vilket gick åt helvete eftersom jag var så trött att jag var nära på att bli mkt mkt grinig!

Red iallafall två pass igår
FM: Hector och Urchin
EM: Ville och Un

Varför fick jag just en känsla att jag bara red sånadär överdrivet jätte stora hästar! Tror jag ev hade kunnat börjat trivas med Urchin och Un om jag red dom fler gånger men jag och Ville gick verkligen inte ihop, inte heller jag och Hector, Hästar ska vara mindre än mig, iallafall i manken!

Idag har vi ju haft talet till Nationella provet i Sv B, det var jättehemskt, jag skakade som en tok efteråt, och samtidigt, improviserade hela talet i princip, hade några punkter jag skulle ta upp men ingen speciell förberedelse på det!

Åkte hem med 12:an för jag var så förbannat trött att jag hade kunnat sova på ett bord någonstans, att det faktiskt har hänt är en annan sak! Gick och köpte nått gott tills nationella proven imorn, då har vi skriftliga i Sv B, alltså så ska vi spendera hela dagen med att skriva, skriva massor! Dessutom fyllde jag på mobilen och sen var jag less på stan, men orkade inte sitta en halvtimme på busstation så då gick jag förbi Björkis och kollade om jag hittade nått kul åt Doris, hittade nå supersöta små hundkex/hundgodis som var hjärtformade och dessutom fick hon ett tuggben eller vad dom heter så just nu tycker hon om mig ännu lite till!

Sen har jag även sovit en stund på mammas soffa och myst med små kattungarna, har ju 8 stycken hemma hos mamma nu, på torsdag så är dom en vecka! Varför måste dom bli större än då dom är 8-12 veckor för dom är ju så grymt söta då!

Inga kommentarer: