söndag 5 april 2009

Jillian, no more tears


I want to be a redhead!!

Kolla nu ska jag sitta å blogga här, kolla inte då jag postade inlägget!
Igår var jag å pappa och köpte chaps, jag betalade, han var med som chaufför och personligt stöd vem som nu behövde det.. Medans jag kollade efter chaps i rätt storlek, Fanns nästan bara jätte stora storlekar, iallafall först på granngården och ÖB, men hittade i rätt storlek (S) på Royal, där gjorde pappa fina fynd, t.ex. en ridhjälm för nästan 5000 spänn å ett par ridstövlar för 4000, Han trodde det var felmärkt först!

Sen tyckte personalen där att jag hade ovanligt snygg jacka, hmm, vad kan det bero på? Att jackan typ kommer därifrån och att det är en fin liten Royal logga på den och massor med andra också, man ser ju ut som en liten reklampelare då man har jackan på sig, men vad gör det då den är så grymt skön! Å Chrissan inge käft om färgen! Insidan som räknas ju!

Jag har typ inte gjort någonting värt å skriva om, suck! Åt jättegod middag idag iallafall, har blivit mobbad av Psyko (även kallad Niklas men enligt mig heter han Psyko) genom skype fast iofs så mobbade jag han oxå!

Dagens fundering:
Vem fasen kommer på tanken å ljuga om att dom har pojkvän? Skulle kunna acceptera det från min lillsyrra och hennes vänner men en 18 åring? *Suck*
Hoppas fasen tjejen slutar ljuga snart hon är ju ändå avslöjad sen länge sen, eller vänta, var det någon som trodde på det från första början?

Regel nr 1:
Ska du ljuga, såg precis samma sak till ALLA och ändra inte på historien ^^

Regel nr 2:
Erkänn inte lögnen för några personer och fortsätt ljug för andra, tro det eller ej men folk pratar med varandra!

Regel nr 3:
Använd dig av fakta som faktiskt stämmer!

Men eftersom personen i fråga har stora svårigheter med alla 3 punkter så, Ge fan i å ljug!


Hittade idag ett grymt fint citat om hundar.
He's your friend, your partner, your defender, your dog
You're his life, his love, his leader
He will be faithful and true to the last beat of his heart
You owe it to him to be worthy of such devotion

3 kommentarer:

emeliee sa...

svar: tack :]

Anonym sa...

http://winmir.blogspot.com/

Det är inte bara IPRED som hotar friheten på internet. Hackare och andra sabotörer gör det samma.

- Peter Ingestad, Solna

Christina sa...

hahaha bra skrivet jenna ;) bra regler btw :P men ja leverfärgat är inte snyggt...