lördag 11 april 2009

Honestly, My life would suck without you!

Nu har jag varit på stan med Malin blev där lite längre än jag hade tänkt, i vanliga fall så åker jag hem med kvart över 2 bussen då jag går på stan på lördagar men idag gick jag och Malin riktigt länge!

Malin shoppade loss medans jag var med som personligt stöd och sällskap, ingen av oss hade som nått bättre för oss och då är det väl bättre att springa runt på stan än att sitta vid datorn då det är så fint väder ute solen skiner och snart börjar det lukta vår!

Sen så bjöd hennes mamma oss på mat på Frasses, jag tog en Mellanstrips meny, yuuuummi! Ska snart ta och äta middag, Grillat!

Har lärt mig en viktig sak idag, lita aldrig på kombinationen pappa + tabussen.nu! Han lyckades kolla fel så han kollade på då bussen skulle vara i Ersmark och trodde det var avgångstiden, alltså missade jag bussen och blev strandad i stan för pappa hade tagit en öl, så han fick leta upp någon som var nykter och hade tillgång till bil som kunde hämta mig! Spännande!

Kom mig ju uppenbarligen hem, men pappa ska få plugga in hur man använder tabussen.nu!

Inga kommentarer: