söndag 12 april 2009

I'm such a lady but I'm dancing like a hoe

Sorry, jag har dålig fantasi då det gäller rubrikerna så oftast tar jag nånting från låten jag lyssnar på och nu blev det från London Bridge - Fergie, jag är varken en lady eller hoe så!

Har iallafall sovit toklänge! Somnade runt halv 1, vaknade till jätte tidigt men somnade sen om och sov till halv 12! Inte dåligt för att vara jag med tanke på att jag under veckorna sover max 6 timmar/natt alldeles för lite jag vet!

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra kanske ska kolla med Malin vad hon har för planer och ska jag åka buss så litar jag inte på pappas läsande av busstidstabell!

Börjar i övrigt vara förkyld, sådär torrt, strävt och ändå slimigt i halsen, YUUK! Dumma dumma dumma Grunko som troligast har lyckats smitta mig, sen så kanske det inte var så vettigt att vara utomhus i T-shirt en stund igår!

Inga kommentarer: