lördag 11 april 2009

A pill..

Ska snart gå å duscha och sen vänta på att pappa ska komma tillbaks från sin promenad sen så blir det stan med Malin! Får se vad hon hittar (är ju själv ganska så jätte pank tills jag fått mitt nya bankkort) fick iallafall busspengar av pappa så jag tar mig hem igen!

Sitter och nöter Coma White - Marilyn Manson

A pill to make you numb
A pill to make you dumb
A pill to make you anybody else
But all the drugs in this world
Wont save her from herself


Trots att jag gillar soundet på låten och att jag nöter den rätt bra för tillfället, precis som jag gjort med I don't like the drugs (but the drugs like me)och har rätt kul åt vissa dela av texterna t.ex. "There's a hole in our soul that we fill with dope
And we're feeling fine." så kan jag ärligt säga att jag aldrig har tagit droger, aldrig kommer och inte har minsta lilla tanke på att överhuvudtaget testa!

Marilyn Manson gillar jag för musiken, inte texten, inte hans utseende dock så kan jag hålla med om vissa saker han säger i intervjuer och i sin bok, han kanske inte är helt korkad ändå!

Hade i övrigt fått en fin kommentar på mitt inlägg i torsdags av någon Anonym fjolla, vågar inte personen säga vad den tycker utan att ge ut sitt namn? Fegt! iallafall så hatade han/hon tydligen både Grunko och Emelie men någon anledning fanns inte. Visst jag vet att det finns dom som inte gillar vissa personer jag umgås med, det är helt okey för mig eftersom jag inte vet deras anledning till att uppenbarligen hata personerna som t.ex. Emelie och Grunko.

Min personliga åsikt är ju att Grunko är helt okey annars skulle jag ju inte precis umgås med han vilket jag ju faktiskt gör, sen han är mitt ex så visst jag har både älskat och hatat han vissa stunder, nu är han bara en av mina bästa killkompisar!

Sen Emelie, har pratat med henne genom sms, telefon och msn och träffat henne en gång och då har hon då varit trevlig mot mig, sen vet jag ju inte vad hon gjort mot andra och jag dömmer efter vad jag tycker om så här långt så är hon ju faktiskt trevlig!

Så ska ni klanka ner på dom jag umgås med eller mina åsikter eller övrigt som står i min blogg så ge mig svar på VAD som ni inte gillar med dom/det och våga stå för vem ni är! Är väldigt lätt att gömma sig bakom en skärm!

1 kommentar:

Shut Up and Train! sa...

Jag håller med dig, det är inget fel med att hata någon, och det är inget fel med att skriva det i kommentarfältet att de hatar personerna i fråga, men för fan, ATTV ARA ANONYM ÄR JÄVLIGT FEG ! Vågar man inte stå för sina åsikter eller?