fredag 13 mars 2009

Smile... it confuses people!

Glömde skriva igår, tänkte faktiskt göra det men sen så somnade jag fullt påklädd med musik igång på högre volym än jag brukar ha och datorn och lampan var också igång och min säng var helt messed up!

Fast iofs så hade ju jag och Chrissan spenderat dagen med att gå typ en mil, hurtigt!

Spenderade morgonen med att se American Psycho 2 och duscha, det är lite småroande att se Mila Kunis som seriemördare! Sen så blev jag tokhungrig och då jag skulle hitta frukost så märkte jag att det var brist på det så jag fick nöja mig med att tugga i mig två korvbröd!

Åkte med pappa och handlade, försökte få han att köpa en liten fyrhjuling åt mig bara för att den var jätte liten, jaaa jag har en förkärlek till små saker! Ponnyer, Chihuahuas, mobiler men det är ju så gulligt!

Spenderade sen halva dagen hemma hos mamma, låg och såg på tv, busade med Doris, hon är så söt då hon vinkar! Tog hand om Maria en stund innan hon skulle fara och fira en kompis och mamma och bosse var och handlade..

Då dom kom hem så skulle jag gå in i köket och vara lite social och då jag ställde mig upp så svartna det ju såklart framför ögonen jag hatar verkligen att få blodtrycksfall.. blev helt psykad sen, från å vara typ fullt frisk å bara lite trött så fick jag tokont i huvudet och mådde typ illa, kunde knappt äta och var helt borta i huvudet, gick iallafall och tog en ipren så att huvudvärken skulle släppa iallafall!

Nu ska jag iallafall sova!

1 kommentar:

Christina sa...

oj den där promenaden var inte bra för nån av oss xD

otur det där med huvudvärken :S hoppas det gick över fort