lördag 14 mars 2009

Hold another hand while the hand is still without a tool

Har sovit jättegott i natt då jag vaknade så var madrassen på väg ut ur sängen, inget ovanligt alls!

Har spenderat dagen med att göra ett försök att locka mitt hår, jag delade upp det i 4 olika delar, men gav upp efter en, så jag har urborstade korkskruvar i en 1/4 av håret, dessutom har jag försökt dricka så mkt jag bara fått i mig, alltså ungefär ett halvt multivitamin paket, inte nyttigaste kanske men det går då att få ner stora mängder av det så nu är jag mätt på vätska och allmänt pissnödig!

Tror jag glömt skriva att vi fick tillbaks ett prov i onsdags som jag fått VG på och vi som gått akademisk ridkonst fick veta vårat betyg i det, ett fint VG där oxå! Kul att man kan få annat än G iallafall!

ska snart ta å klä på mig ordentligt och gå hem till mamma å sen gå ut en stund med Doris.. känner mig typ sliten idag, får hoppas det går över och att jag slipper få sådär knäppt som jag fick igår!

Inga kommentarer: