tisdag 10 mars 2009

Godnight sleep tight

Har verkligen inte varit min dag idag, är först och främst toktrött så jag vill bara sova nu, och det ska jag göra så fort jag bloggat klart!

Först lyckades jag och malin missa två bussar på rad och fick sen sitta i btk i en timme och vänta på den vanliga bussen där, turligt nog kom den ju och vi kom oss på bussen i lagom tid och höll en plats åt Chrissan så hon slapp stå eller sitta med nån liten fjortisunge vilket det finns mängder av i bussen!

Sen då jag varit hos mamma och ätit och just kommit hem så skulle jag starta datorn, och då tjorvade den som stryk vägrade i princip starta tills jag tog bort strämmen helt och bara stoppade in strömkabeln och tryckte på start och då funkade den prima!

Men då var det högtalarna eller rättare sagt ljudkabeln som hittade på att vara pms-ig och tjorva! Men det löste sig oxå, så har jag suttit och jobbat med uppdraget som ska bli klart imorn, blir att tokjobba så fort det bara går imorn på skolan för nu är jag så förbannat trött att jag bara vill sova nu på dirr!

1 kommentar:

Christina sa...

det var ju faktiskt snällt att ni höll en plats åt mig ;) Sen så att jag blev tvungen att sitta åt fel håll och bli åksjuk är ju inte erat fel xD