söndag 22 mars 2009

Män tror att 'nej' betyder ja och 'stick iväg' betyder kom och ta mig, jag är din


Nej jag är inte sur på nån överkåt kille för tillfället, Roande mig bara med att se lite av Herkules idag, även om jag somnade efter typ halva och då sa dom det där, det är ju faktiskt ganska bra att Disney lär upp småflickorna i tidig ålder!

I övrigt har jag mestadels varit lat och sovit mig genom hela dagen, inte det roligaste precis men jag har varit så grymt jättetrött, så nej, mitt huvud tjorvar fortfarande, inte kul!

Såg iallafall Gossip Girl, vaknade till liv en timme innan det började å så hotade pappa med Gossip Girl förbud om jag inte tog och åt någon middag, fast jag hade ju faktiskt tänkt äta var ju inte meningen att somna!
Avsnittet var intressant, jag är nog inte ensam att halvt få en hjärtattack då Chuck stod å vinglade uppe på taket alldeles för nära kantet på ett stort höghus! Kan man annat än digga hans Badboy look? Nate är inte heller så dum, men han va inte med i det här avsnittet! Sen är ju Serena och Dan grymt sött par, även om dom är on och off genom hela serien! Har ni inte sett det, så ta och kör Gossip Girl maraton!

1 kommentar:

Christina sa...

nästan gulliga bilder ;)
synd att jag missade avsnittet ;(