måndag 23 mars 2009

I walk a lonely road the only that I've ever known, don't know where it goes but it's home to me


Måndagar betyder stallet, och vad gör man där om man är yr och har huvudvärk? I princip ingenting, fick lov knoppa, linda ben och köra häst vid hand, skitdrygt, var yr redan då jag stod och knoppade och inte mådde man bättre efter att ha sprungit runt som en tok med han!

Flåsade som jag sprungit några km efteråt, sen kollade jag och dom andra som var sjuk och inte kunde rida (Malin, Elin och Eja) på resten av klassen som red en stund innan vi gick på lunch..

Sen på eftermiddagen longerade alla utom jag, Eja och Elin, sen hade vi typ teori, hästskötarexamen närmar sig, nervös!

Sen har jag bara varit hemma å varit allmänt lat, förutom att jag fick värsta psyket å tog å städade mitt rum, det behövdes, jag har ett golv! WIIE!

1 kommentar:

Christina sa...

äh det kommer att gå bra med provet ;)