lördag 21 mars 2009

I don't think she'll make it through the night

Nått är seriöst fel på mig, blir trött direkt, kan inte anstränga mig minsta lilla utan att typ huvudet gör ont och snurrar, kan typ ligga stilla i min säng utan å göra nått, då mår jag hyfsat bra men så fort jag börjar anstränga mig så snurrar allt, eller så mår jag bra under tiden men sen då jag stannar upp så blir det som jag tagit sömnmedel, ögonen faller igen...

I vanliga fall är jag ju nattmänniska och morgonmänniska på samma gång, timmarna jag sover ryms ofta på en hand å jag behöver ingen mat eller nått, nu sover å äter jag hela tiden men ändå får jag ingen energi..

Kanske dax att testa å kolla om jag har brist på nått ämne eller bara har nån helskum förkylningsgrej?

Nu ska jag då fixa iordning sängen och sen ska jag sova..

Inga kommentarer: