fredag 6 mars 2009

Cause I've been acting like sour milk all on the floor it's your fault you didn't shut the refrigerator

Orkade inte blogga ordentligt igår för jag gjorde verkligen ingenting förens på kvällen, var klubbhoppning så jag var där och kollade i brist på annat att göra, träffade på Anette som jag red hos förr, hennes dotter skulle tävla med deras ponny Tella, gick riktigt bra för dom kom i första klassen 2:a och 3:a i andra. Jasmine's lilla fölis har blivit en stor och duktig ponny!

Var dock en tjej som tappade humöret totalt då hästen tjorvade och hon ramlade av, visst nog får man bli arg, men tappa humöret i närheten av en häst är helt klart ett ordentligt no-no!

Idag har jag inte gjort särskilt mycket heller, börjar vara pank så jag känner inte för att åka runt hela skellefteå kommun i buss för det är dyrt!
Åt i övrigt en supergod middag idag! Kyckling Nachos, lägger upp receptet då filmen är slut!

Måste ta och städa och tvätta kläder innan måndag iallafall men snart ska jag sätta mig och se på någon film "So Came Love" eller vad den hete, kände för å se någon romantisk komedi även om jag inte har någon aning om vad den handlar om!

I'm with the sk8er boi
I said see you later boy
I'll be back stage after the show
I'll be at the studio
Singing the song we wrote
About a girl he used to know

1 kommentar:

Shut Up and Train! sa...

Vem var det som trillade av?