söndag 8 mars 2009

It's no place to go to dry her eyes, broken inside

Idag eller egentligen igår eftersom klockan är efter 00:00 har jag inte gjort så mkt, typ sett film, massa film, först såg jag Material Girls, funkar om man behöver döda tid, men jag tror nog inte ens den var nominerad till en Oscar, det var nog inte dom andra filmerna jag såg heller, En Prinsessas dagbok och Employee of the month. Har systrarna Simpsons gjort något vettigt i sina liv eller är dom precis som Hiltons? Känd för att deras familj har en förjävla massa pengar och sen helt värdelös på precis allt annat dom testar på?

Aja, har även varit hos min mormor och morfar, min moster, hennes sambo och två söner var där oxå, vi umgicks, fikade, pratade dom mobbade mig och jobbade stenhårt på att jag skulle bli generad och dom lyckades! Vi såg precis som många andra av sveriges befolkning på Melodifestivalen, kan ingen typ lägga in Caroline Af Ugglas på psyk eller rehab av nått slag, för jag är helt 100% säker på att det är något som verkligen inte står rätt till i hennes huvud!

Nä nu ska jag sova, är jätte trött och jag tycker inte om att vara trött, är så jobbigt för käkarna att gäspa hela tiden!

1 kommentar:

Shut Up and Train! sa...

"kan ingen typ lägga in Caroline Af Ugglas på psyk eller rehab av nått slag, för jag är helt 100% säker på att det är något som verkligen inte står rätt till i hennes huvud!"

Vad kan man förvänta sig, hon är inspirerad av Janis Joplin? Jävla hippies båda två...jag hatar hippies..