torsdag 5 mars 2009

Såndär lista ni vet

1. Tre namn jag lyssnar till:
Jenna, Jennifer, Sammie/Samara, JenisPenis och diverse andra!

2. Någonting jag tycker om med mig själv
Vete fan, ögonen?

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Flääsket!

4. Detta är jag rädd för:
FÅGLAR och massa annat!

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kramar, Godis och värme

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Blinka med bara vänsterögat, knäppa fingrarna med vänster hand..

7. Detta tycker jag om att göra:
Lyssna på musik, spåra med vänner, mysa, rida, busa med Doris

8. Detta vill jag göra just nu:
Fara till stallet

9. Bästa känslan:
Lycka!

10. Värsta känslan:
Uttråkan

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Humor, Det där speciella som gör att man vet att han inte kommer göra en illa allmänt weird!

12. Är jag kär just nu?
Jag vet inte ^^

13. Jag vill gifta mig...
Nope

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Resa, Testa fälttävlan och galopp.

15. Min käraste ägodel:
Mobilen, mp4:an och datorn LAME!

16. Något jag vill ha i present:
Vet inte, bättre hörlurar?

17. Detta har jag på mig just nu:
Jeans å rosa huvtröja

18. Favoritkläder:
Jeans och huvtröjor, alternativt pyjamas!

19. Favoritdjur:
Häst och Hund

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Rock, metal - Gothic metal... .m.m.

21. Favoritlåtar just nu:
Kryptonite - 3 Doors Down
Crush - Jennifer Paige

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Matte är sämst

23. Stjärntecken:
Tvilling

24. En bok jag älskar:
Kan inte bara nämna en.

25. En film jag älskar:
Twilight!

26. Tv-program jag gillar:
Gossip Girl

27. Favoritdoft:
Ingen aning, party-pappa?

28. Detta äter jag gärna:
Godis!

29. Dricker helst:
Strawberry Cola, Fanta Exotic Thrill .m.fl.

30. Favoritgodis
Turkisk peppar!

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Los Angeles

32. Färg på mina ögon:
Den som det visste!

33. Min längd:
168,5 cm

34. Jag tror på:
Att allt händer av en anledning.

35. Jag spelar:
The Sims 2

36. Person jag beundrar:
Amy Lee

37. Så här bor jag:
Litet gult hus mitt ute i skogen (Ersmark)

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Fråga pappa!

39. Det här tänder mig:
Män?

40. Det här gör mig avtänd:
Dryga jävlar!

41. Favoritfärg:
Svart och Lila

42. Favoritcitat:
"We're all fallen, but at the same time we're not broken. There is the hint that we are going to get up again."
-Amy Lee

43. En hemlighet jag vet:
Om jag skriver det så är det ju ingen hemlighet

44. Bästa present jag fått:
Vet inte!

45. Senast köpta skiva:
Den som det visste!

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Ögonen?

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Magen och benen!

48. Udda förmåga/egenskap:
Ingen aning!

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Häst

50. Vad lyssnar du på just nu?
Left Outside Alone - Anastacia

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Stallet en snabbis

52. Var är dina föräldrar födda?
mamma i dalarna typ avesta? och pappa ersmark..

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Minns inte

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Vet ej!

55. När badade du i en pool senast?
Minns ej, somras?

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja, alldeles för många!

57. Hur många barn vill du ha?
1 om jag ska ha nått överhuvudtaget

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
hiphop och dansband!

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Nope

60. Vad har du för TV-kanaler?
Den som det visste!

61. Har du åkt moped någon gång?
Jaa..

62. Har du busringt någon gång?
Jag å några vänner gjorde det då vi var små

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej behöver körkort först

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Så galen är jag inte!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Finland?

66. Har du en egen trädgård?
Jaaoo men pappa äger den

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Ingen aning

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Vet ej

69. Badkar eller duschkabin?
badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Vet inte

71. Favoritpizza?
Exotica/hawaii

72. Chips eller popcorn?
Chips!

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inget

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
What? Nej

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Äppel

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Subway med Chrissan

78. Favoritchoklad?
Vet ej!

79. När röstade du senast?
Säkert nått på skolan

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Vet ej

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nope

82. Är du bra på matlagning?
Hahaah nej värdelös

83. Klarar du att tanka själv?
Nope

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nej

85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Njaaee bara overall..

87. Vad var det senaste du handlade?
Gooodis!

88. Har du kräkts offentligt?
Nej

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Mångmiljardär känns mer möjligt

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Inte precis

91. Har du ringt något betalnummer?
minns inte

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Ibland..

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Vet ej

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Vet inte får fråga nån

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Inget

96. Vad har du i din väska?
Allt möjligt!

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Lyssnar på musik

98. Vad är du tacksam för idag?
Vet ej

99. Var hittade du den här listan?
Hanna

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Vet ej

Inga kommentarer: