tisdag 10 februari 2009

You tell me I'm frozen, but what can I do?

Vars ska jag börja?

Var som sagt med liten Elmer större delen av dagen igår, vi såg massa filmer och retades med varandra, sen då han skulle hem med bussen så blev jag akut godissugen och följde med in till stan, var där en halvtimme köpte godis å stod sen å frös ute på busstation för det var så mkt folk där inne..

Åkte hem, satt hemma ett tag, sen kom Grunko på att han hade tråkigt å for förbi och så såg vi film (American Beauty) sen stack han hem runt 11 och så satt jag och min älskade lillebror sen och pratade om allt mellan himmel och jord tills han kom på att han var trött och gick å la sig, han hade sovmorgon den jäveln, själv kom jag väl i säng runt 1, alldeles för sent som vanligt!

Var såklart sådär lagomt pepp att vakna på morgon, fick mig då upp typ kvart i 7 (bättre än då jag vaknar kl 7!) gick till bussen å för en gångs skull så var den i tid! Grymt skönt! Fick reda på att vi har två prov imorgon, mitt liv är faktiskt inte så roligt!

Sen fick vi studentmössorna, känns faktiskt rätt läskigt att det bara är några månader kvar innan vi ska vakna upp bakis och arbetslös! Hjälp, hur fasen gick åren så fort?

Nu ska jag få upp värmen typ, är svinkallt och jag står fast vid att vädret är som bäst då det är mellan 22-28 PLUS grader, var typ blå om fingrarna innan jag hoppade på bussen på väg hem, och sen ska jag plugga alternativt somna med bladen i handen!

Inga kommentarer: