måndag 9 februari 2009

God Morgon!

Har nyss vaknat, eller egentligen för länge sen, finns dom här som inte är lika duktig på att vakna trots att jag i princip hoppat på han, inte ens vaknade han då jag drog upp ljudet på musiken och spelade Spice Girls! Damn!

Vete fan vad jag ska göra idag.. först å främst ska någon vakna sen blir det väl eventuellt frukost ja jag ska eventuellt äta frukost kanske vore en bra idé eftersom jag inte åt någon middag igår, gör man sig inte av med någon energi så behöver man inte få i sig så mkt energi heller!

Jag vet inte vad jag svamlar om, jag har bara en smula tråkigt så då skriver jag ett inlägg bara för att ha nått att göra, kommer inte på nått ämne att skriva om! Just fan Elmer visade mig hur man gör en sak i Vista, sådär så alla fönster man har uppe visas samtidigt! Det var ju lätt, för t.o.m jag kommer ihåg det och då är det faktiskt ganska så jätte lätt!

Inga kommentarer: