fredag 27 februari 2009

Have a nice day!

Blev lite väl sent igår, glömde helt bort att gå och lägga mig och sen blev jag övertrött som vanligt så jag gissar väl på att jag somnade runt 5 fast sen vaknade jag runt halv 8:a på morgon och hade sådär fruktansvärt ont i magen så jag i princip trodde jag skulle dö, kunde omöjligt somna om för så fort jag la mig ner så gjorde det sådär ont så jag var tvungen att sätta mig upp, turligt nog så lyckades jag somna om igen så jag sov några timmar till och vaknade igen å mådde fortfarande skit..

Kan hända att min mage protesterar mot att jag ätit för mkt godis och mjölk i veckan eller något sådant, den har varit lite små grinig hela veckan, förhoppningsvis så är det bara något sådant för jag tycker verkligen inte om att vara sjuk och jag hade ju tänkt fara förbi stan idag, måste iallafall fylla på mobilen, det är handikappande att ha mobil som är utan pengar!

Nä nu ska jag duscha borsta tänderna och eventuellt äta frukost och se om jag blir bättre!

Inga kommentarer: