fredag 27 februari 2009

Love the music baby

Var på stan en stund idag medans jag mådde lite bra iallafall, magontet gav upp lite grann och jag var då på benen iallafall, men jag tror nog tyvärr inte att det bara berodde på att jag ätit på fel sätt på senaste tiden, håller nog kanske på att bli sjuk och jag gillar det inte.

I våras så fick jag oxå jätte ont i magen och mådde grymt illa vilket släppte innan jag hunnit mig hem med 12:an från skolan, men då var jag grymt trött och gick och vilade en stund, då jag vaknade upp hade rösten försvunnit och jag var allmänt risig.. hostade minst 3 veckor i sträck och jag hoppas verkligen inte att det är något sånt, jag känner inte för att vara sjuk och dessutom har jag inte tid med det!

En bra grej är då att jag lyckats köpa mig en ny mp3, även om jag tycker om min lilla böna så börjar den bli gammal och lite glapp, är lite små bekymmer med att höja ljudet på den och så räcker 1 gig inte till så mycket musik!

Så nu har jag uppdaterat mig till en 8 gigs Mp4 spelare, förhoppningsvis så ska det räcka till ett tag iallafall! Har bara snabbtestat den och jag hoppas jag kommer lära mig touchknapparna snart!

Men nu ska jag sova och se om jag blir bättre eller sämre, höll på att somna då jag såg underworld evolution, hur nu det gick till! Nog för jag sett den några ggr, speciellt slutet, men ändå!

1 kommentar:

Shut Up and Train! sa...

Underworld Evulotion är inte bra längre XD jag är gode less den..