torsdag 26 februari 2009

Imprints

En söt liten Kansas, han har två öron även om inte mobilens kamera tyckte att han skulle få ha det! Härlig liten häst!


Sådär lycklig ser man tydligen ut på skolan, alltså inte mkt alls! Ja, jag hade tråkigt och då blir det diverse ego bilder, dissa mitt superskitiga hår!

Kärlek till Disney maraton tills man skrattar så magen gör ont! Tror nästan jag skrattar mer åt disneyfilmer nu än jag gjorde då jag var ett litet barn! Vem sa att man behövde bli vuxen på riktigt bara för att man är myndig?

Turligt nog så såg inte miniräknaren ut sådär hela tiden så nu har jag fått mitt G i Matte A, skönt att ha skiten bortgjord! Men det är sådär det ser ut då man sitter fast i matten och läraren är spårlöst försvunnen och man börjar trycka på varenda liten knapp man kan hitta!

Jag skojar inte då jag säger att jag är köldkänslig, sådär fick jag se ut för att klara av att gå 1,5-2 km då det var 20-22 minus! Lik förbannat så var det iskallt och mina ögonfransar frostade så det såg ut som jag gråtit då jag var framme!

1 kommentar:

Shut Up and Train! sa...

JaG trodde först det var en riktigt gammal telefon du hade där, men sen så visade det ju sig att det var en miniräknare XD