torsdag 19 februari 2009

A blueeyed angel with strawberry cheeks

Bloggar ordentligt imorn istället!

1. VAD HETER DU?
Får jag svara Jenna?

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Lila (pyjamas)

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Leaves Eyes - Norwegian Lovesong

4. VAD GJORDE DU IGÅR?
Vaknade upp i btk, åkte till skolan, var där alldeles för länge, och sen var jag hos Chrissan, åt jättegod middag och somnade i Chrissans säng där runt 7

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Turkisk Peppar

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Iskallt, mörkt och snöigt!

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Elmer tror jag.. Jag och Malin var på evilt humör och ringde och väckte han då han sovit nog länge, för tidigt enligt han (klockan var 10)

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Ögon, Leende, hår och klädstil tror jag!

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Ingen som skickade det, jag snodde det från någonstans

10. HUR MÅR DU IDAG?
Trött och frusen och håller på att bli förkyld

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Oboy, Multi och diverse kolsyrade drycker

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Cider

13. FAVORITSPORT?
Ridsport!

14. HÅRFÄRG!!
Naturligt blond, färgat brunt

15. ÖGONFÄRG?
Den som det visste, blågrön?

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG??
På sommaren hinner jag med att se både och, det säger rätt mkt om min dygnsrytm då!

17. SYSKON OCH DERAS ÅLDER?
Micke - 24
Anna - 21
Jonte - 16?

Orkar inte ta resten av dom!

18. FAVORITMÅNAD?
Juni, juli..

19. VILKEN FILM SÅG DU SENAST?
Eurotrip

20. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Lördag

21. FAVORITHOBBY?
Hästar, musik...

22. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Beror väl på hur och vem personen är men jag tror det!

23. FAVORITLÅT(ar)
Skulle bli för mkt att skriva om jag skulle räkna upp alla!

24. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommaren är oslagbar!

25. KRAMAR ELLER KYSS?
Både och, beroende på person..

26. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Strul? Nog för att förhållanden är ju faktiskt rätt mysigt och jag ligger inte med vem som helst, var som helst och hur som helst..

27. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Choklad helt klart!

28. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Om dom vill det så visst..

29. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Chrissan!

30. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Vet ej

31. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Pappa och brorsan då jag är hemma iallafall!

32. VILKEN BOK LÄSER DU JUST NU?
Breaking Dawn

33. VILKEN VAR DEN SISTA SPELNINGEN DU VARIT PÅ?
Hultsfred? Fy fan så länge sen inte konstigt att jag har abstinens!

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Använder ingen, pekplatta!

35. FAVORITSPEL?
Singstar och Rockband!

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGA?
Nope, min näsa sitter för högt upp eller så är min tunga för kort!

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Bara med högerögat, inte vänster!

38. ÄR DU ROMANTISK?
Om man tänker på vilka filmer jag ser så visst.

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Jag skulle väl gissa att jag är det, alltid saknar man nånting men jag har fina vänner iallafall!

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
Ingen, vem som helst får sno det från min blogg

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Vakna nångång då jag känner för det, duscha sen är resten av dagen ett oskrivet blad!

42. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?
23:04

Inga kommentarer: