söndag 15 februari 2009

All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms

For och skulle fira Lidde igår, men det blev inte så mkt firande, efter mkt om och men så for jag och malin till hans lägenhet och satt där ett tag och tjollrade på, å så hux flux så hamnade jag i burträsk, igen, va fan ger det att jag åker hem fredagar? Jag åker ju tydligen lika fullt tillbaks på lördagen och stannar där tills på söndagarna, så praktiskt taget så är jag ju där hela helgen förutom några timmar!

Iallafall så satt vi och såg tv och retades med varann, mobbade lill-Elmer för att han blev glittrig efter att kramat mig, mamma, bosse och maria skulle fara på melodifestivalen och Maria ringde mig då jag låg och slappade framför datorn och bad mig komma med min locktång och göra korkskruvar på henne, dom blev sedan glittriga, precis som mammas hår och slutligen även mitt så nu är det glittriga spår efter allt jag råkat röra i!


Fast det dög att pojken bara glittrade iallafall!

Nu är jag iallafall hemma i min egen sköna stora säng, sällskap vore inte helt fel men sånt brukar ta så stor plats! Har lite godis och en strawberry cola! Och nu ska jag passa på att sova så jag orkar vara i stallet och sen fira systeryster Anna som fyller år!

1 kommentar:

Christina sa...

vilket tur att du köpte locktången då ;)
haha påsättåvis passar bilden med vad du menar ;) men elmer är ju inte kall (enligt dig) och då jag såg han verkade han inte död, din lilla nekrofil ;)