tisdag 13 januari 2009

Welcome to my life

Hann aldrig med att skriva igår så här kommer en redovisning om vad jag gjort senaste dygnet!

Skolan började med en vanlig måndag i stallet, jag lyckades inte somna fören typ 3 natten sön-mån, ni alla vet då man MÅSTE somna men då man ligger där i sängen så blir man bara mer hyper.. låg och försökte verkligen somna i över en timme men då gav jag upp och tog upp Eclipse och läste lite av den, sen kom lillebror som inte heller kunde somna, vi är bra på att vända på dygnet i min familj så satt vi och pratade en stund tills han blev trött!

Kom mig iallafall upp i tid och lyckades trots att jag var dödligt trött hitta alla stallkläder och ta mig till stallet! I god tid dessutom, jag är duktig!

På förmiddagen skulle vi knoppa och lindra framben och sen longera, Jag och Ville var inte precis vänner, först stod han inte stilla då jag skulle knoppa sen så var jag helt borta i huvudet då vi skulle longera, hade seriöst glömt ALLT som jag i vanliga fall faktiskt vet!

På eftermiddagen hade vi oförberett test och sen skulle vi rida, red Lafayette (stavning?) det är positivt då man rider en häst som är sådär grymt väl utbildad att rider man ordentligt så går hon hur bra som helst och så är man helt borta av trötthet! Men vissa stunder så kändes hon faktiskt riktigt bra! För ovanlighetens skull så red jag faktiskt störst häst i gruppen, klassen var uppdelad fyra och fyra då vi red.. var utan stigbyglar hela lektionen!

Sen då jag kom hem så drog jag bara av mig stallkläderna och drog på mig nå slapparkläder, var för slut för att duscha direkt sen gick jag och la mig i min säng, hade somnat om det inte vore för att min bror hittade på att komma hem och störa mig (+ trycka i mig några godisar)

Tillslut lyckades jag nångång där runt 8 hitta åt duschen och duscha! Var ändå skönt även om duschen inte var den varmaste, som vanligt! Sen kom Grunko förbi, så for vi till Jenny och satt där och såg American Pie 2, nog för man sett den ett antal ggr, har den t.o.m på datorn men den är ju så grymt kul! Helt klart min sorts humor massor med sexskämt!

Där nångång lite väl sent åkte vi hem till han och såg Underworld, ja jag måste skaffa Underword Evolution också även om man sett den några ggr!, och sen blir det väl att se Underworld: Rise of the Lycans när den kommer i typ Mars! Var iallafall mysigt att ligga och se den och tugga Chips! Kate Beckinsale är ju så förbannat snygg! Gief utseendet!

Att jag sen somnade typ mitt i filmen gjorde inte så mkt, har den ju ändå och dessutom har jag ju sett den, fast nu är den hemma hos Grunko får väl se när jag hittar på att hämta hem den! För att minska alla missförstånd vi är faktiskt bara kompisar!

Sen var jag faktiskt duktig på att vakna direkt utan att trycka på snooze 25 milj ggr! Som sagt, jag är faktiskt rätt duktig ibland fast sen var det nästan så jag lyckades gå vilse till bussen men bara nästan! Jag hittade åt busstationen och hann i god tid till bussen! Gick lite tidigt men jag var ju inte 100 på om det skulle vara glashalt som de var igår natt, eller exakt hur lång tid det tog att gå till bussen!

Var lite smådrygt att vara på skolan, var jätte trött så jag höll på att somna, sen åkte jag, Chrissan och Malin hem med 12:an och jobbade med projektarbetet hemma + att vi sprang runt på stan en stund då vi väntade på bussen, malin hittade två linnen och spel till sitt ps2, och Chrissan köpte förhandsbokning till The Sims 3 och en klänning som satt jätte fint på henne! Sen klagade hon en smula på att det var för djup urringning! Va fasen, hon har bröst, varför dölja det?

Blir iallafall en tidig kväll ska gå och sova snart tror jag!


The 7 things I like about you!
Your hair, your eyes, your old Levi's
When we kiss I'm hypnotized
You make me laugh, you make me cry
But I guess that's both I'll have to buy
Your hands in mine
When we're intertwined, everything's alright
I wanna be with the one I know

3 kommentarer:

Christina sa...

kanske just därför jag vill dölja dem, för att de finns?

Jag har evolution nånstans här hemma. Vet bara inte riktigt vars...

Shut Up and Train! sa...

Anledningen till att hon döljer dem är kanske för att slippa blickar och kåta / oönskade beundrare XD??

Du stavade Lafayette rätt :}

Anonym sa...

NÄR KOMMER SIMS 3??????????