onsdag 14 januari 2009

The kids aren't alright

Jag och bussar går ju faktiskt inte ihop!
Gick som vanligt till bussen och den kom inte fören typ 16 över 7 eller nått, det är meningen att den ska komma 10 över 7 och vara i stan 7:35 men i morse var den snarare i stan 7:45, va fasen ska den inte kunna gå i rätt tid?

Går en tidigare buss som går att ta, men då blir jag tvungen att sitta ute på busstation i en halvtimme eller mer minns inte riktigt när den är i stan och då är inte ens busstationen öppen, lockande att sitta ute då det är massa minus ute? Niet! iallafall eftersom bussen från Stan till skolan går 7:40 så missade jag ju den såklart och fick ta 8:25 bussen hem, höll på att somna på den men som tur var så är det ju inte så långt till Ersmark så jag han inte somna ordentligt!

Somnade nästan direkt jag kommit hem, hann starta datorn, lova pappa att jag skulle städa (vilket inte är gjort än) och sen sov jag, och hårt sov jag oxå! Pappa var in i mitt rum någon gång under dagen och hämtade Digestivekexen och jag märkte ingenting! Vaknade kvart i 2 av att jag i en dröm ramlade ner från ett träd! Tur att det inte var på riktigt för då hade det gjort ont!

Nä nu ska jag försöka sova! Blir mycket sovande idag!

Inga kommentarer: