söndag 11 januari 2009

A calming word a single sentence

Nu börjar lovet lida mot sitt slut, blä säger jag bara! Nog för att jag har haft kul och faktiskt saknar dom vänner jag inte träffat under lovet

Var på stan igår med finaste älskade bestisfestisen Chrissan! Köpte inget mer än en blå Powerade, jag gillar både drycken och flaskan! Och så köpte jag Dextropur, ja jag kommer behöva det för jag kommer vara helt borta hela veckan! Eller jo jag gav henne pengar till en beställning vi gjort och som kommit fram, en locktång, så nu nångång ska jag fixa korkskruvar i mitt hår, få se hur det ser ut! Haft det förr men det var ju i 9:an! Och så hade hon köpt världens sötaste lilla present åt mig! En liten leksaks Chihuahua med korg, borste och väska! Den duger fint tills jag skaffat en riktig!

Ska dock snart gå och sova, ska bara blanda multi och dextropur tills imorgon för jag kommer behöva energi!

Jullovets låtlista

  • Leave's Eye - Elegy
  • Jimmy Eat The World - The Middle
  • Juli - Perfekte Welle
  • Jordin Sparks - Tattoo
  • Linkin Park - Leave Out All The Rest
  • Iron & Whine - Flightless Bird, American Mouth
  • Hollywood Undead - Christmas Time In Hollywood

och massor med mer!

1 kommentar:

Christina sa...

jag tycker att hunden var hur sjukt söt som helst :)