lördag 10 januari 2009

Stay up to 4 in the morning and the tears are falling

Nej nu ljuger jag igen! Visst snart är ju faktiskt klockan 4 på morgon, och jag ska på stan imorgon! HJÄLP!

Jag måste ta och lära mig att sova, längtar inte tills skolan börjar om på måndag, första dagen borde gå bra, men jag kan garantera att efter några dagar kommer jag vara kinkigare än det värsta sur-stoet! Så jag ber om ursäkt redan nu för alla som kommer råka ut för mig, får jag ta mirakelkuren Glocken Gold Multivitamindryck + Dextropur? Eller åker jag dit för doping då?

Sitter och lyssnar på Gwen Stefani - 4 in the morning, Nästan gammal låt ju, eller egentligen inte eftersom jag lyssnade på den slutet av sommaren/hösten i 2:an typ!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, det e inte lätt att inte sova..

Shut Up and Train! sa...

Vet du, jag tror jag just kom på varför du har problem med sömnen :O !! Kan det vara all dextropour du äter?

Shut Up and Train! sa...

"Och btw, så har jag inte tryckt i mig något dextrosol/dextropur på flera månader!"

Tja, det var iaf 2 dagar sedan iaf.

Sen, i mitt inlägg så påstod jag aldrig att Evanescences var emo, jag sa:

"Det hjälper inte att sitta ensam i sitt rum, svartklädd, lyssnande på evanescenes, låtsas knarka och skära sig. För fan, istället för att slösa bort era liv, ta er samman och gå ut å gör något åt erat tragiska liv !"

Senare i texten så påpekade jag att inlägget egentligen inte handlade om Emosar, utan om folk som är deprimerade