lördag 31 januari 2009

Tillbaka i btk!

Jag fick tråkigt hemma i morse och återvände till btk och Elmer, Mörten, Maria och Staffan efter att först ha gått ett tag på stan, köpte en macka på Subway kombinerad frukost, lunch och middag, självklart bestod det av vitt bröd, rostbiff, ost, sallad, gurka, vitlöksdressing och lite salt och peppar till blev det Sprite och en god kaka! Och en liten hårspray!

Har blivit mobbad med Scarred, jag tål inte blod, skelett och allt möjligt som ska vara på INSIDAN av kroppen! Man kan hoppas att dom inte gör allvar av sitt hot och kör Saw-maraton!

Så är dessutom min hand blå och handleden gör ont! Elmer och Maria hotade att kickla mig så jag gjorde som jag alltid gör och slängde ut med handen och fick in en fullträff på köksdörren, aj säger jag bara!

Btw, Chrissan jag saknar dig!!

1 kommentar:

Shut Up and Train! sa...

Varför åkte du från burträsk till skeå, bara för att ta bussen tillbaka till burträsk?