fredag 30 januari 2009

Rätt ska vara rätt!

Sitter och nördar hemma hos Staffan och Mörten (och Elmer)
Mörten är försvunnen, eller ja.. hemma hos sina föräldrar och Elmer och Staffan är inne i köket och gör mat/diskar eller vad dom nu gör! Samtidigt så sitter vi tjejer inne i tv-rummet vid varsin Laptop och lyssnar på skum musik och lite allt möjligt!

Tydligen ska vi vara vaken lääänge!

Aja skriver mera då jag kommer hem!

Försov mig i morse, ostabilt som vanligt, vad är det för fel på mig vs väckarklockor?
For iallafall till skolan så jag kunde vara på engelskan, vi skulle jobba om sagor, spårad lektion men kul var det ju!

Aja godnatt ni som ska sova!

2 kommentarer:

Christina sa...

Du ska med tolvan hem idag, å då ska du hålla en plats åt mig :)

Shut Up and Train! sa...

Alltså, ser man på XD kvinnor är så värdelösa att de inte ens klarar av de uppgifter de är menade att klara av XD

Nämligen köket >_<