måndag 2 februari 2009

Helgen slut


Snor bilden av Staffan, dock är det från förra helgen!

Nu är helgen slut för den här gången, jag vet inte vad tanke med helg var, men om det var att man skulle vila ut sig så har jag missförstått totalt!
Har bara varit hemma några få vakna timmar, och dom sovande var inte så många dom heller! Har sett mängder av filmer sen i torsdags, är det fel att räkna det som helg från Torsdag? Får ju faktiskt helg då!

Filmlista:
  • Disturbia
  • Taxi 1,2,3,4
  • Nattbuss 807
  • Hotspot 1 och 2
  • Nån dansfilm jag inte minns namnet på
  • Bolt
  • A Clockwork Orange

Och garanterat nån som jag inte minns namnet på!



Sen har vi skrålat högt och falskt till skum musik, Eminem blev dock mestadels mummel, så har dom kicklat ihjäl mig, lite smygtaskigt, så är min hand fortfarande blå, lite småtaskig det oxå!

Ska alldeles strax sova så jag kanske eventuellt orkar rida imorgon!

Inga kommentarer: